1. Повернення та обмін або повернення товару належної якості

 

Згідно з діючим Законом України "Про захист прав споживачів", товари належної якості можна обміняти або повернути протягом 14 днів після отримання.

  1. Товар не був у використанні
  2. Збережена упаковка і товарний вигляд.
  3. Бірка не відрізана.

Для здійснення обміну або повернення товару, придбаного в інтернет-магазині https://tair.com.ua/, зв'яжіться з нами 

  • за телефоном +38 067 118-71-10
  • або надішліть листа на електронну пошту tair.km.ua@gmail.com

 

Для повернення (обміну) товару належної якості, Покупцеві необхідно написати заяву, яка буде містити наступну інформацію:

  1. ПІБ та контактні дані, а також інформацію про товар (назва, вартість, дата покупки, номер замовлення) та чіткий опис недоліків/фото або причини повернення (обміну).
  2. До заяви додайте розрахунковий документ чек, що підтверджує покупку. Повернути або обміняти товар слід у оригінальній або аналогічній упаковці, разом з написаною заявою та документами, що підтверджують покупку.
  3. Відправте товар із документами транспортною компанією "Нова Пошта" за адресою:
  • м. Хмельницький, Хмельницька область, відділення Нової пошти 9, 
    отримувач: 
    Кириченко Павло 
    тел: +380671187110

Оплачує доставку товару належної якості покупець у відділенні Нової пошти.

 

2. Повернення та обмін товару неналежної якості:

 

Якщо виникли істотні недоліки з товаром (виробничий брак), з вини виробника або продавця, у вас є право обрати одну з таких можливостей:

  1. Повернути товар і отримати повернення повної вартості на картку 
  2. Замінити товар на такий самий або аналогічний товар, який є в наявності у нашому магазині.

 

Згідно з пунктом 12 статті 1 Закону України "Про захист прав споживачів", істотний недолік означає недолік, який перешкоджає або робить неможливим використання товару згідно його призначення, і який виник з вини виробника (продавця, виконавця). Крім того, після спроб його усунення, недолік знову проявляється з причин, незалежних від споживача, і він має хоча б одну з таких ознак:

  1. Його взагалі неможливо усунути;
  2. Усунення його потребує більше ніж чотирнадцять календарних днів;
  3. Він робить товар непридатним для використання 

 

Для того, щоб повернути гроші за товар або обмін, вам необхідно виконати такі умови:

  1. Підтвердження істотних недоліків товару за допомогою детальних фото.
  2. Гарантійний строк товару ще не минув.
  3. Збереження гарантійного талону та документа, що підтверджує оплату.

 

Тому, якщо ви виявили істотну проблему з товаром неналежної якості і виконуєте усі вищезазначені умови, вам потрібно звернутися до нашого інтернет-магазину:

  • за телефоном +38 067 118-71-10
  • або надішліть листа на електронну пошту tair.km.ua@gmail.com

 

Покупцеві необхідно написати заяву, яка буде містити наступну інформацію:

  1. ПІБ та контактні дані, а також інформацію про товар (назва, вартість, дата покупки, номер замовлення) та чіткий опис недоліків або причини повернення (обміну).
  2. До заяви додайте розрахунковий документ (наприклад, чек або квитанцію), що підтверджує покупку. Повернути або обміняти товар слід у оригінальній або аналогічній упаковці, разом з написаною заявою та документами, що підтверджують покупку.
  3. Відправте товар із документами транспортною компанією "Нова Пошта" за адресою:
  • м. Хмельницький, Хмельницька область, відділення Нової пошти 9, 
    отримувач: 
    Кириченко Павло 
    тел: +380671187110

 

Якщо проблеми з товаром виникли через порушення вами правил його використання або зберігання, то обмін або повернення не будуть здійснені.

Витрати, пов'язані з транспортуванням товарів неналежної якості при поверненні або обміні, компенсуються інтернет-магазином TAIR.

При відправленні товару транспортною компанією, важливо не вказувати "накладений платіж" як спосіб оплати.

Після прибуття товару на склад, гроші, відповідні вартості товару на момент покупки, будуть повернуті покупцеві протягом не пізніше 7 банківських днів.

 

Терміни повернення коштів

 

Провести повернення грошових коштів або обмін товару ми зможемо протягом 1-2 робочих днів і не пізніше 7-ми робочих днів з моменту отримання нами та огляду товару на нашому складі.

З метою уникнення непорозумінь, рекомендується завжди оглядати товар під час отримання. Якщо ви виявите невідповідності у зовнішньому вигляді, розмірі, кольорі або будь-які інші недоліки, або якщо товар не відповідає вашому замовленню, рекомендується повернути товар кур'єру або відмовитися від його отримання в поштовому відділенні. 

У разі відмови від товару належної якості, покупець несе витрати на доставку. Важливо зазначити, що якщо ви не перевірите товар під час отримання, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій на вашу користь.

 

Інтернет-Магазин застосовує законні положення, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", і може відмовити споживачеві у проведенні обміну або поверненні товару, у таких випадках:

 

  1. Пройшло понад 14 днів з дати придбання, і товар не має суттєвих дефектів.
  2. Передача товару відбулася менше ніж 14 днів тому, але товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні.
  3. Товар має механічні пошкодження, упаковка пошкоджена, під час експертизи виявлено, що дефекти товару виникли з вини покупця, присутні ознаки стороннього втручання (розпакування, спроба ремонту) та інше.
  4. При поверненні (обміні) товару, який був придбаний у комплекті за спеціальною ціною (знижкою на комплект), повернення (обмін) здійснюється на весь комплект товару.